Wszystkie kategorie
Dodaj nowe FAQ
Dodaj pytanie
Otwarte pytania
Zaloguj się
Zapisz się
Zaloguj się
Wyszukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Mapa witryny » P
C
D
G
J
K
N
O
P
W
Posiadam kilka biletów na moje dane. Czy osoby towarzyszące wejdą na wydarzenie?
Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności osoby, której dane widnieją na biletach. Jeśli planujecie wchodzić osobno, konieczne może
Przez pomyłkę usunąłem bilet ze skrzynki mailowej. Jak mogę go odzyskać?
Aby otrzymać bilet ponownie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy wybierając temat "Ponowne przesłanie biletu". FORMULARZ KONTAKTOWY Jeśli dokonałeś zakupu biletu na ten sam adres e-mail,
Próbuję kupić bilety na wydarzenie z miejscami siedzącymi i chcę wybrać dwa miejsca obok siebie. Dlaczego mogę wybrać tylko jeden bilet?
Najprawdopodobniej w danej puli biletów nie ma już dostępnych miejsc obok siebie. Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden bilet (a miejsca mają być usytuowane obok siebie)
Przed finalizacją transakcji wybrane przeze mnie miejsca siedzące zniknęły ze strony w trakcie wypełniania formularza zakupu. Dlaczego?
Dopóki nie sfinalizujesz transakcji, miejsca siedzące są cały czas dostępne w sprzedaży, nie ma możliwości ich rezerwacji przed opłaceniem zamówienia. W tym czasie inny użytkownik może