Mapa witryny » J

  • Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?
    Jeśli wydarzenie, na które masz bilet zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią i musisz wymienić swój stary bilet na nowy, poniżej znajdziesz wskazówki
  • Jak znaleźć wydarzenie?
    Wydarzenie możesz znaleźć zarówno na portalu jak i w aplikacji Going.Na portalu użyj wyszukiwarki widocznej na głównej stronie serwisu w postaci żółtego pola "Czego szukasz?". Wystarczy, że
  • Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
    Przekazanie biletu Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play oraz w AppStore) - konto należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy
  • Jak kupić bilet?
    Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy, że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet”, by przejść do procesu zakupu biletów. Następnie będziesz mógł wybrać rodzaj
  • Jaki jest czas dostawy biletów zakupionych online?
    W przypadku biletów elektronicznych bilety dostarczymy na Twoją skrzynkę e-mail w czasie do 24 godzin od chwili poprawnego zakończenia płatności za zamówienie.  Pamiętaj, że ustawienia Twojej
  • Jak działa bilet elektroniczny?
    Po dokonaniu zakupu na stronie www.goingapp.pl oraz www.empikbilety.pl otrzymujesz swój bilet na adres mailowy podany przy zakupie. Bilet znajduje się w treści wiadomości oraz w załączniku w formacie PDF. Bilet
  • Jakie formy płatności są dostępne w salonach stacjonarnych Empik?
    W każdym z ponad 300 salonów Empik i Papiernik by Empik w Polsce, zapłacisz za bilety gotówką, kartami płatniczymi, kredytowymi, podarunkowymi lub bonami Sodexo. W przypadku
  • Jakie formy płatności są dostępne online na stronie Empik Bilety?
    Opłata za bilety kupowane na stronie www.empikbilety.pl możliwa jest wyłącznie elektronicznie, w chwili składania zamówienia. W celu dokonania płatności przekierujemy Cię na stronę operatora płatności PayU. Operator płatności
  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną?
    Aby otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną, prosimy najpierw sprawdzić, kto jest sprzedawcą biletów.Informację tę można znaleźć na karcie wydarzenia na stronie goingapp.pl.Jeśli sprzedawcą jest
  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?
    Aby otrzymać fakturę na firmę, podczas wypełniania formularza zakupowego zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę”, następnie wypełnij pola z danymi do faktury i sfinalizuj zakup. Fakturę otrzymasz
  • Jakie opcje dostawy produktów są dostępne na stronie internetowej Empik Bilety?
    Na stronie internetowej Empik Bilety dostępne są różne formy dostarczania Produktów np. produktów typu merch, biletów kolekcjonerskich.Wśród dostępnych form dostawy dostępne są m.in. przesyłka kurierska DPD odbiór
  • Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
    Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play / AppStore) - oraz w sekcji "Mój Bilet" na stronie www. Konto w aplikacji należy zarejestrować
  • Jaki jest zakres ubezpieczenia?
    Ubezpieczenie obejmuje zwrot ceny zakupionych przez Ciebie biletów. Jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu z powodów wymienionych w Ogólnych warunkach ubezpieczenia i bilety nie zostaną
  • Jak długo będę czekać na wypłatę?
    Odszkodowanie wypłacane jest maksymalnie w ciągu 30 dni od dnia, w którym zgłoszono do UNIQA wniosek o wypłatę odszkodowania. Jeśli potrzeba będzie więcej czasu na
  • Jakie dokumenty należy złożyć, aby otrzymać odszkodowanie?
    W zależności od rodzaju zdarzenia wymagane dokumenty mogą się różnić. W formularzu zgłoszenia szkody znajdziesz podpowiedzi jakie dokumenty należy dołączyć w celu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pamiętaj, mogą