Przeglądaj FAQ

Odwołania i zmiany dat wydarzeń rozrywkowych

Przejdź do kategorii

W jakich przypadkach można zwracać bilety?

Bilety można zwracać wyłącznie w określonych przypadkach: w momencie odwołania wydarzenia, zmiany daty lub miejsca (miasta) wydarzenia.

W innych przypadkach, zgodnie z regulaminem serwisu, nie ma możliwości nanoszenia zmian w rezerwacjach oraz zwrotu biletów.

Serwis Empikbilety jest tylko pośrednikiem sprzedaży biletów i nie odpowiada za zmiany w wydarzeniach lub ich odwołanie.

2025-04-17 13:55
Agnieszka

Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeżeli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?

Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj.

Poniżej przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków:

  • Voucher Going. o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup dowolnych biletów w Going. ważny przez 12 miesięcy od daty otrzymania, wystawiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku zwrotu biletów obowiązujących na wydarzenie Follow The Step, voucher może zostać wykorzystany wyłącznie na wydarzenia tego organizatora.  
  • eKarta Empik o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com (nie dotyczy produktów oferowanych przez partnerów Empik). eKarta będzie ważna rok od daty wydania, a wystawiona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
    W przypadku wydarzeń organizatora Follow The Step nie ma możliwości uzyskania eKarty Empik w ramach zwrotu. 
    Ekarta Empik nie obejmuje swoim zakresem oraz nie upoważnia Użytkownika do nabywania jakichkolwiek towarów i usług oferowanych na portalach: Empik Foto, Empik Bilety, Empik Music oraz Empik Go. Więcej informacji o kartach znajdziesz na stronie: www.empik.com/karty-prezentowe

  • Zwrot gotówki na konto, z którego było opłacone zamówienie (lub inne konto - w tym przypadku prosimy o informację w formularzu). Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty otrzymania zgłoszenia.

Wszystkich posiadaczy biletów fizycznych prosimy o:

a) zwrot w miejscu zakupu biletu, jeśli bilet został kupiony stacjonarnie w salonie Empik;
b) odesłanie biletu pocztą lub kurierem na adres naszego biura (Empik Bilety | al. Jerozolimskie 107 | 02-011 Warszawa), jeśli bilet został kupiony drogą wysyłkową.

W przypadku jakichkolwiek przeszkód związanych z zwrotem biletu poprzez funkcję zarządzania biletem, prosimy o zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy.

2025-04-17 13:57
Agnieszka

Czy bilet z przełożonego wydarzenia zachowuje ważność?

W przypadku większości wydarzeń, które zostały przeniesione, bilety zachowują ważność na nową datę i miejsce wydarzenia.

Wszystkie szczegółowe informacje, w tym informacje o ważności biletu, przesyłamy drogą mailową.

2025-04-17 13:58
Agnieszka

Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?

Jeśli wydarzenie, na które masz bilet zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią i musisz wymienić swój stary bilet na nowy, poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.

O nowych terminach wydarzeń i zmianach ich dotyczących każdorazowo informuje organizator na swoich kanałach, oraz Going. za pośrednictwem newslettera.

JEŚLI KUPIŁEŚ BILET ONLINE NA EMPIK BILETY:

  1. Odszukaj na mailu lub w aplikacji Going. stary bilet, który chcesz wymienić na nowy. Zwróć uwagę na adres mailowy, do którego przypisany jest bilet.
  2. Wybierz nowy, odpowiadający Ci termin wydarzenia w ramach zaproponowanych dla Ciebie alternatyw i kliknij WYMIEŃ BILET.
  3. Wybierz taką liczbę posiadanych biletów, jaką chcesz wymienić na nowy termin.

Jeśli na starym kodzie biletowym posiadasz: 1-4 bilety, w polu “wybierz rodzaj i liczbę biletów” zaznacz tyle biletów, ile chcesz wymienić.

Liczba ta nie może przekraczać liczby biletów na starym kodzie, 5 biletów na jednym kodzie, wymiany wszystkich biletów możesz dokonać w dwóch bezpłatnych transakcjach - jedną na 4 bilety, drugą na 1, ze względu na ograniczenie wymiany maksymalnie czterech biletów w transakcji.

Jeśli masz kilka biletów indywidualnych, czyli 1 kod = 1 bilet, wówczas dla każdego biletu musisz oddzielnie przejść ścieżkę wymiany starego biletu na nowy.  Gdy kupujesz kilka biletów w jednej transakcji, może się zdarzyć, że wiadomości potwierdzające zakup (każda zawiera osobny .PDF z innym biletem) zostaną zebrane w jednym wątku mailowym.

4. W polu “WPISZ KOD BILETU LUB KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WYBORU DANEJ PULI” podaj kod biletu, który wymieniasz. W dalszej części formularza podaj swój adres mailowy - ten, na który kupiłeś bilety lub na który zostały Tobie przekazane. Po wypełnieniu formularza wymiany, jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij KUPUJĘ I PŁACĘ. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres wskazany w formularzu.  

JEŚLI KUPIŁEŚ BILET STACJONARNIE W SALONIE EMPIK:

  1. Zasięgnij informacji na stronie organizatora, wydarzeniu na Facebooku lub na stronie wydarzenia w Going. / Empik Bilety jakie są nowe terminy wydarzenia, na które masz bilet.
  2. Wybierz odpowiadający Ci termin wydarzenia w ramach zaproponowanych i kliknij WYMIEŃ BILET
  3. Wybierz taką liczbę posiadanych biletów, jaką chcesz wymienić na nowy termin.  

Jeśli na starym kodzie biletowym posiadasz: 1-4 bilety, w polu “wybierz rodzaj i liczbę biletów” zaznacz tyle biletów, ile chcesz wymienić. Liczba ta nie może przekraczać liczby biletów na starym kodzie, 5 biletów na jednym kodzie, wymiany wszystkich biletów możesz dokonać w dwóch bezpłatnych transakcjach - jedną na 4 bilety, drugą na 1, ze względu na ograniczenie wymiany maksymalnie czterech biletów w transakcji.

Jeśli masz kilka biletów indywidualnych, czyli 1 kod = 1 bilet, wówczas dla każdego biletu musisz oddzielnie przejść ścieżkę wymiany starego biletu na nowy.  Gdy kupujesz kilka biletów w jednej transakcji, może się zdarzyć, że wiadomości potwierdzające zakup (każda zawiera osobny .PDF z innym biletem) zostaną zebrane w jednym wątku mailowym.

4. W polu “WPISZ KOD BILETU LUB KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WYBORU DANEJ PULI” podaj kod biletu, który wymieniasz. W dalszej części formularza podaj swój swój adres mailowy, na który wyślemy Ci nowe bilety w formie elektronicznej. Po wypełnieniu formularza wymiany, jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij KUPUJĘ I PŁACĘ. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres wskazany w formularzu. 

Uwaga! wymiany biletów zazwyczaj możliwe są tylko na nowe daty koncertów w tym samym mieście / miejscu, na które masz stary bilet.

Jeśli masz bilet grupowy i część biletów w ramach niego chcesz wymienić a część zwrócić zalecamy, by przed wymianą bilet rozdzielić za pośrednictwem aplikacji.   Instrukcja rozdzielania biletów dostępna tutaj.

Zwrotu biletów możesz dokonać za pośrednictwem formularza.   Pamiętaj, że po rozdzieleniu lub przekazaniu biletu otrzymasz nowy bilet, z nowym kodem. 

Wymiany biletów są bezpłatneWraz z wymianą biletu na nowy - w wybranym, nowym terminie - tracisz prawo do zwrotu biletu. *

* Nie dotyczy w przypadku kolejnej zmiany terminu wydarzenia dokonanej po wymianie biletu.

2025-04-17 13:58
Agnieszka

Informacje o wydarzeniach

Przejdź do kategorii

Jak znaleźć wydarzenie?

Wydarzenie możesz znaleźć zarówno na portalu jak i w aplikacji Going.

Na portalu użyj wyszukiwarki widocznej na głównej stronie serwisu w postaci żółtego pola "Czego szukasz?". Wystarczy, że wpiszesz tam nazwę wydarzenia, zespołu lub artysty i naciśniesz „enter” na swojej klawiaturze, a wyświetlimy Ci wszystkie wydarzenia w naszym serwisie związane z wyszukiwanymi słowami.

W aplikacji wystarczy kliknąć symbol lupki (funkcja szukaj) u dołu ekranu i wpisać kluczowe hasło w żółtym polu u góry ekranu.

2025-05-21 16:34
Agnieszka

Gdzie można znaleźć informacje o zmianach dotyczących wydarzenia?

Informacje o zmianach w wydarzeniach znajdziesz na naszej stronie www oraz w aplikacji Going. 

Są one przestawione w formie krótkich tagów informacyjnych  dostępnych pod nazwą wydarzenia. 

 

 

Jeśli kupiłeś bilet na wydarzenie, które zostało przełożone lub odwołane, otrzymasz od nas informację o zmianie na adres e-mail podany podczas zakupie.

2025-04-17 14:32
Agnieszka

Gdzie znajdę informacje o miejscu wydarzenia?

Na stronie wydarzenia zawsze znajdziesz dokładny adres pod jakim się ono odbywa. Często dołączona jest również mapka, ułatwiającą dojazd i zdjęcia obiektu. Informacje o nazwie i adresie obiektu znajdziesz także na swoim bilecie.

2025-04-17 14:32
Agnieszka

O której przyjść na wydarzenie?

Na stronie wydarzenia na portalu widoczna jest godzina otwarcia bram. Na bilecie widoczne są godziny otwarcia bram i startu wydarzenia.

W celu uniknięcia kolejek przed wejściem zalecamy, by na wydarzenia w klubach pojawić się ok. 1 godziny przed startem koncertu, zaś w przypadku dużej imprezy na hali, arenie czy stadionie zalecamy pojawić się przynajmniej 1,5 godziny przed startem wydarzenia.

2025-04-17 14:33
Agnieszka

Czy istnieje możliwość wniesienia na wydarzenie różnych przedmiotów, w tym jedzenia i picia?

Prosimy każdorazowo o sprawdzenie regulaminu wydarzenia w naszym serwisie, na stronie wydarzenia, organizatora lub na stronie obiektu, w którym wydarzenie ma miejsce. Często występują ograniczenia w tym zakresie.

2025-04-17 14:34
Agnieszka

Czy można wyjść poza teren imprezy i wrócić w trakcie trwania wydarzenia?

Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren wydarzenia.

Po zeskanowaniu biletu nie jest możliwe jego ponowne użycie, o ile organizator nie zdecyduje inaczej.

O możliwości powrotu na wydarzenie decyduje zawsze organizator, zatem zalecamy uprzednie sprawdzenie regulaminu wydarzenia oraz zweryfikowanie tej kwestii z ochroną lub osobami kontrolującymi wstęp na miejscu.

2025-04-17 14:35
Agnieszka

Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?

W przypadku większości wydarzeń warunkiem uczestnictwa osób niepełnoletnich powyżej 16. roku życia jest posiadanie ważnego oświadczenia wypełnionego przez rodziców / opiekunów prawnych (ZGODA NA UCZESTNICTWO OSOBY NIEPEŁNOLETNIEJ W WYDARZENIU). Osoby poniżej 16. roku życia, o ile organizator nie zadecydował inaczej, mogą wziąć udział w wydarzeniu będąc pod opieką osoby dorosłej - pełnoprawnego opiekuna.

OŚWIADCZENIE DO POBRANIA

2025-04-17 14:36
Agnieszka

Czy muszę kupić bilet dla dziecka?

Jeżeli na stronie organizatora lub w regulaminie wydarzenia nie ma opublikowanej informacji na temat zwolnienia z opłat lub zniżek dla dzieci oznacza to, że należy kupić bilet dla dziecka w cenie regularnej.

W razie wątpliwości, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy tutaj

2025-04-17 14:37
Agnieszka

Zmiany w zamówieniach

Przejdź do kategorii

Jak zmienić dane osobowe na bilecie?

Przekazanie biletu

Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play oraz w AppStore) - konto należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy zakupie biletów.

W zakładce Bilety znajdziesz zamówienia, które są przypisane do adresu mailowego na który jest zarejestrowana aplikacja. Wybierz bilet, który chcesz przekazać i kliknij PRZEKAŻ BILET


Osoba odbierająca  bilet otrzyma wówczas wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. Potwierdzając odbiór użytkownik zostaje przekierowany do operatora płatności PayU, gdzie należy dokonać zapłaty za zamówienie. Cena zamówienia zawiera cenę biletu, opłatę serwisową i opłatę manipulacyjną za usługę przekazania biletu.

Na adres mailowy  pierwotnego właściciela biletu zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu zamówienia.
Po zakończeniu płatności przez osobę odbierającą  przekazujący bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 2-3 dni roboczych), pomniejszony o opłatę manipulacyjną.

Uwaga! 
Jeśli bilety na wydarzenie są biletami za zero złotych, przy przekazaniu biletu pobieramy opłatę manipulacyjną od nowego właściciela biletu. Wszelkie rozliczenia pozostają wówczas poza Going. 

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach lub jeśli przekazywanie odbyło się w dniu wydarzenia, na dwie godziny przed jego rozpoczęciem. W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne. Osoba przekazująca bilet może anulować przekazanie biletu i wtedy wróci on w ciągu godziny.

Biletów w aplikacji nie przekażesz jeśli: 
- przy zakupie została zaznaczona prośba o wystawienie faktury,
- przy zakupie został użyty kod rabatowy lub voucher GOING,
- w transakcji znajduje się bilet z wysyłką na adres domowy,
- Organizator wydarzenia wyłączył możliwość przekazywania.

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy, wybierając temat "problemy z przekazaniem biletu".

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

2025-04-17 14:39
Agnieszka

Czy mogę zmienić adres e-mail, gdy nastąpiła pomyłka przy zakupie?

W przypadku, gdy przy zakupie został podany błędny adres e-mail do wysyłki biletu elektronicznego – skontaktuj się z nami poprzez formularz wybierając temat "Mój bilet nie dotarł". FORMULARZ KONTAKTOWY

2025-04-17 14:39
Agnieszka

Dlaczego na niektóre wydarzenia bilety są imienne?

Jeżeli podczas składania zamówienia wymagane jest podanie niezbędnych danych osobowych oznacza to, iż organizator stosując się do wymogów prawa jest zobowiązany do zebrania tych informacji lub charakter wydarzenia tego wymaga. 
Takie bilety są ważne wyłącznie z dokumentem potwierdzającym tożsamość posiadacza. Dokument należy okazać do kontroli wchodząc na wydarzenie.

 

2025-04-17 14:40
Agnieszka

Informacje o biletach

Przejdź do kategorii

Jak kupić bilet?

Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy, że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet”, by przejść do procesu zakupu biletów.

Następnie będziesz mógł wybrać rodzaj i ilość biletów.

W kolejnym kroku wypełniasz dane w formularzu zakupowym - imię, nazwisko i adres email. 
Pamiętaj, by dokładnie sprawdzić adres e-mail, na który wyślemy Twój elektroniczny bilet.

Na końcu wybierz sposób płatności i opłać zamówienie.

Po finalizacji transakcji bilet przyjdzie na adres mailowy podany przy zakupie maksymalnie do 24h. 

2025-04-17 14:45
Agnieszka

Jaki jest czas dostawy biletów zakupionych online?

W przypadku biletów elektronicznych bilety dostarczymy na Twoją skrzynkę e-mail w czasie do 24 godzin od chwili poprawnego zakończenia płatności za zamówienie. 

Pamiętaj, że ustawienia Twojej skrzynki lub automatycznych filtrów antyspamowych mogą przypadkowo skierować wysłane przez nas bilety do osobnego folderu lub folderów typu SPAM/Oferty. W przypadku braku wiadomości e-mail z biletami od nas w czasie do 24 godzin od zakupu sprawdź czy wiadomość nie została w ten właśnie sposób przesunięta do innego folderu w Twojej skrzynce.

Jeśli bilet nie dotarł, prosimy o kontakt i wypełnienie formularza kontaktowego wybierając temat "Mój bilet nie dotarł". FORMULARZ KONTAKTOWY

2025-05-21 16:38
Agnieszka

Co zrobić jeżeli bilet nie dotarł?

Jeżeli do 24 h od finalizacji zakupu bilet nie dotarł na adres e-mail prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu SPAM poczty elektronicznej oraz folderów typu oferty, inne.

Jeżeli nie uda Ci się znaleźć wiadomości e-mail z biletem, prosimy o kontakt poprzez formularz wybierając temat "Bilet nie dotarł". FORMULARZ KONTAKTOWY

2025-05-21 16:41
Agnieszka

Posiadam kilka biletów na moje dane. Czy osoby towarzyszące wejdą na wydarzenie?

Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności osoby, której dane widnieją na biletach.

Jeśli planujecie wchodzić osobno, konieczne może być przekazanie biletów. Sprawdź jak to zrobić: Jak przekazać bilet?

2025-04-17 14:48
Agnieszka

Jak działa bilet elektroniczny?

Po dokonaniu zakupu na stronie www.goingapp.pl oraz www.empikbilety.pl otrzymujesz swój bilet na adres mailowy podany przy zakupie. Bilet znajduje się w treści wiadomości oraz w załączniku w formacie PDF.

Bilet elektroniczny możesz wydrukować, ale nie jest to koniecznie. Zachęcamy do okazywania kontrolerom wejścia biletów w formie elektronicznej, na ekranie telefonu lub tabletu.

Bilet na urządzeniu mobilnym warto wcześniej zapisać w pamięci urządzenia (zapisać plik lub wykonać „zrzut ekranu” wyświetlając bilet z dobrze widocznym kodem QR lub kreskowym oraz danymi właściciela i wydarzenia), aby uniknąć problemów z dostępnością sieci komórkowej lub prędkością transmisji danych.

2025-04-17 14:49
Agnieszka

Czy muszę drukować bilety elektroniczne?

Nie, nie musisz drukować biletów. Zachęcamy okazywania kontrolerom wejścia biletów w formie elektronicznej, na ekranie telefonu lub tabletu.

2025-04-17 17:34
Agnieszka

Przez pomyłkę usunąłem bilet ze skrzynki mailowej. Jak mogę go odzyskać?

Aby otrzymać bilet ponownie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy wybierając temat "Bilet - ponowne przesłanie". FORMULARZ KONTAKTOWY

Jeśli dokonałeś zakupu biletu na ten sam adres e-mail, na który masz założone konto w aplikacji Going, to Twój bilet będzie widoczny w aplikacji.

2025-05-21 16:36
Agnieszka

Obsługa zamówień

Przejdź do kategorii

Czy aby dokonać zakupu muszę mieć założone konto?

Nie, nie musisz zakładać konta aby zakupić bilety.

2025-04-17 17:35
Agnieszka

Próbuję kupić bilety na wydarzenie z miejscami siedzącymi i chcę wybrać dwa miejsca obok siebie. Dlaczego mogę wybrać tylko jeden bilet?

Najprawdopodobniej w danej puli biletów nie ma już dostępnych miejsc obok siebie.

Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden bilet (a miejsca mają być usytuowane obok siebie) sprawdź inne pule/sektory lub dostępność biletów dla tego wydarzenia, ale w innym terminie.

2025-04-17 17:36
Agnieszka

Co oznacza komunikat "Brak dostępnych biletów"?

Taki komunikat oznacza, że bilety w danej puli zostały wyprzedane.

2025-04-17 17:36
Agnieszka

W trakcie zakupu przypadkiem opuściłem stronę. Czy mogę kontynuować zakup?

Niestety nie ma możliwości dokończenia zakupu. Prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zakupowego.

2025-04-17 17:37
Agnieszka

Przed finalizacją transakcji wybrane przeze mnie miejsca siedzące zniknęły ze strony w trakcie wypełniania formularza zakupu. Dlaczego?

Dopóki nie sfinalizujesz transakcji, miejsca siedzące są cały czas dostępne w sprzedaży, nie ma możliwości ich rezerwacji przed opłaceniem zamówienia.

W tym czasie inny użytkownik może opłacić transakcję za te właśnie miejsca.

W takim przypadku konieczne jest ponowne wybranie miejsc i dokonanie zakupu.

2025-04-17 17:37
Agnieszka

Jakie opcje dostawy produktów są dostępne na stronie internetowej Empik Bilety?

Na stronie internetowej Empik Bilety dostępne są różne formy dostarczania Produktów np. produktów typu merch, biletów kolekcjonerskich.
Wśród dostępnych form dostawy dostępne są m.in.

  • przesyłka kurierska DPD
  • odbiór w paczkomacie InPost
  • odbiór osobisty na miejscu - możliwość odbioru osobistego bezpośrednio na miejscu danego wydarzenia

Dodatkowe informacje:
W wypadku niektórych Produktów nie wszystkie sposoby dostawy mogą być dostępne. Informacje o dostępnych sposobach dostawy danego Produktu znajdziesz na karcie tego Produktu.

2025-05-20 12:46
Agnieszka

Zakup biletów w Salonach Empik

Przejdź do kategorii

Czy bilety dostępne na stronie Empik Bilety mogę kupić również w salonach stacjonarnych Empik?

Jeżeli chcesz osobiście kupić i odebrać bilet, możesz to zrobić w każdym z ponad 280 salonów Empik i Papiernik by Empik w Polsce. O bilety pytaj przy kasach. Sprzedawca skieruje Cię do stanowiska sprzedaży biletów, gdzie obsługa pomoże Ci znaleźć konkretne wydarzenie lub zasugeruje takie, które odpowiada Twoim zainteresowaniom.

 

2025-04-17 17:38
Agnieszka

Jakie formy płatności są dostępne w salonach stacjonarnych Empik?

W każdym z ponad 300 salonów Empik i Papiernik by Empik w Polsce, zapłacisz za bilety gotówką, kartami płatniczymi, kredytowymi, podarunkowymi lub bonami Sodexo.

W przypadku zakupu biletów w salonach stacjonarnych Empik nie jest możliwe wcześniejsze ich zarezerwowanie w Internecie. Bilety wybierzesz i kupisz bezpośrednio w kasach salonów, gdzie sprzedawca pomoże wybrać wydarzenie, typ biletu i w niektórych przypadkach konkretne miejsca siedzące, a także odpowie na ewentualne pytania dotyczące interesującego Cię wydarzenia.

2025-04-17 17:38
Agnieszka

Czy muszę zachować paragon za zakupione bilety w stacjonarnych salonach Empik?

Tak, zachowanie paragonu jest zabezpieczeniem w przypadku ewentualnych zwrotów spowodowanych odwołaniem lub przeniesieniem wydarzenia.

2025-04-17 17:39
Agnieszka

Czy muszę zachować paragon za zakupione bilety w stacjonarnych salonach Empik?

Nie, nie trzeba zachowywać paragonu. Bilet jest dowodem zakupu i aby uzyskać zwrot w przypadku odwołania lub przeniesienia wydarzenia wystarczy okazać go kasjerowi. 

2025-04-24 10:51
Agnieszka

Płatności za zamówienia

Przejdź do kategorii

Dlaczego płatność nie została potwierdzona?

Niektóre banki nie potwierdzają płatności elektronicznych natychmiast po ich wykonaniu, zwłaszcza w przypadku płatności w dni wolne od pracy,godzinach nocnych lub w trakcie przerw serwisowych w dostwach usług.
Płatność może także nie zostać przyjęta przez nasz serwis, jeżeli czas jej realizacji przekroczył 20 minut od złożenia zamówienia.

W przypadku wątpliwości prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez formularz.

FORMULARZ KONTAKTOWY

2025-04-17 17:39
Agnieszka

Jakie formy płatności są dostępne online na stronie Empik Bilety?

Opłata za bilety kupowane na stronie www.empikbilety.pl możliwa jest wyłącznie elektronicznie, w chwili składania zamówienia. W celu dokonania płatności przekierujemy Cię na stronę operatora płatności PayU.

Operator płatności umożliwi Ci zapłatę:

- kartą,

- przelewem tradycyjnym,

- BLIKIEM

- płacę później z Twisto

Dostawca usług płatniczych, z którym współpracujemy, gwarantuje bezpieczeństwo i szybki czas realizacji transakcji.

2025-04-17 17:40
Agnieszka

Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co mam zrobić?

W tej sytuacji należy wybrać opcję płatności kartą lub poprosić o zapłatę znajomych lub rodzinę i wybrać odpowiedni bank z listy dostępnych. Ewentualnie dokonać zakupu w salonie stacjonarnym.

2025-04-17 17:40
Agnieszka

Karta podarunkowa Going. - czym jest i jak z niej skorzystać do opłacenia zamówienia?

Karta podarunkowa Going. to produkt, który oferujemy w sklepie internetowym empik.com. Karty dostępne są w trzech wariantach: 50 zł, 100 zł i 150 zł, a ich ważność to rok od daty zakupu. Kartą podarunkową możesz opłacić zamówienie na portalach  www.empikbilety.pl.

Karty podarunkowe Going. nie łączą się.

Aby skorzystać z karty podarunkowej na portalach Going. i Empik Bilety:

  1. przejdź na stronę wydarzenia i kliknij KUP BILET,
  2. wybierz liczbę biletów i wpisz wymagane dane,
  3. zaznacz pole "Mam kod vouchera lub karty podarunkowej Going.",
  4. wpisz kod karty podarunkowej,
  5. zaznacz zgody,
  6. zapłać i gotowe!

Karty podarunkowe Going. są także częścią pakietów prezentowych oferowanych w sklepie internetowym empik.com.

Karta podarunkowa nie łączy się z innymi rabatami i nie pokrywa opłaty serwisowej zamówienia.

Regulamin karty podarunkowej Going.: kliknij tutaj.

2025-04-17 17:41
Agnieszka

Faktura VAT

Przejdź do kategorii

Jak mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną?

Aby otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną, prosimy najpierw sprawdzić, kto jest sprzedawcą biletów.
Informację tę można znaleźć na karcie wydarzenia na stronie goingapp.pl.
Jeśli sprzedawcą jest Going., prosimy o wypełnienie formularza i wybranie tematu „Faktury” w formularzu kontaktowym.

Jeśli sprzedawcą biletów na wydarzenie jest inny podmiot, prośbę o wystawienie faktury należy skierować bezpośrednio do sprzedawcy/organizatora. W takim przypadku Going. wystawi fakturę tylko za opłatę serwisową.

Prośbę o fakturę należy zgłosić w terminie 3 miesięcy od końca miesiąca, w którym dokonano zakupu.
Faktury będą wystawiane w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych.

2025-04-17 17:41
Agnieszka

Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?

Aby otrzymać fakturę na firmę, podczas wypełniania formularza zakupowego zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę”, następnie wypełnij pola z danymi do faktury i sfinalizuj zakup.

Fakturę otrzymasz na wskazany podczas zakupu adres mailowy w ciągu 24 godzin od dokonania zakupu.

Proszę pamiętać o dokładnym i prawidłowym wpisaniu danych do faktury. Po jej otrzymaniu nie ma możliwości zmiany danych, tylko samodzielne wystawienie noty korygującej do dokumentu.

Informujemy również, iż zgodnie ze zmianami art. 106b ust. 5–7, art. 109a ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 2174; ost.zm. Dz.U. z 2019 r. poz. 2200 oraz art. 15 ustawy z 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw Dz.U. z 2019 r. poz. 1520, gdy opcja ta nie jest zaznaczona podczas zakupu sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia kupującemu faktury VAT.

2025-04-17 17:41
Agnieszka

Przekazywanie biletów - zmiana danych

Przejdź do kategorii

Podczas przekazywania biletów wyświetla się komunikat "Sesja przedawniona". Co zrobić?

W przypadku komunikatu "Sesja przedawniona" należy zwrócić uwagę na znaki szczególne - na przykład spacje w kodzie biletów lub danych imiennych. Dodatkowo akcja przekazania biletów ma krótki, określony czas na wpisanie danych, zatem prosimy o sprawne wpisanie danych osoby, której chcesz przekazać bilet.

2025-05-21 14:07
Agnieszka

Dlaczego nie mogę przekazać biletu?

Biletów nie przekażesz, zarówno w aplikacji, jak i na naszej stronie internetowej, jeśli: 

- przy zakupie została zaznaczona prośba o wystawienie faktury,
- przy zakupie został użyty kod rabatowy lub voucher GOING,
- w transakcji znajduje się bilet z wysyłką na adres domowy,
- Organizator wydarzenia wyłączył możliwość przekazywania.
- event odbywa się tego samego dnia co próba przekazania

2025-05-21 14:10
Agnieszka

Jak zmienić dane osobowe na bilecie?

Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play / AppStore) - oraz w sekcji "Mój Bilet" na stronie www. Konto w aplikacji należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy zakupie biletów. Aby zalogować się na stronie wystarczy podać kod bilet oraz adres email przypisany do transakcji.

W zakładce Bilety znajdziesz zamówienia, które są przypisane do adresu mailowego, na który jest zarejestrowana aplikacja. Wybierz bilet, który chcesz przekazać i kliknij PRZEKAŻ BILET
W przypadku biletów imiennych, przekazanie biletów jest możliwe jedynie poprzez wersję desktopową serwisu. Właściciel biletu może dokonać zmiany na bilecie logująć się do portalu kodem biletu oraz adresem email przypisanym do transakcji. 


Osoba odbierająca  bilet otrzyma wówczas wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. Potwierdzając odbiór użytkownik zostaje przekierowany do strony informacyjnej o przekazywanym bilecie, jak i o sumie do zapłaty w ramach przekazania (cena zamówienia zawiera cenę biletu, opłatę serwisową i opłatę manipulacyjną za usługę przekazania biletu). Należy zaznaczyć wymagane zgody i zatwierdzić odbiór biletu. Użytkownik zostaje przekierowany do strony operatora płatności, na której należy dokonać zapłaty za zamówienie.

Na adres mailowy  pierwotnego właściciela biletu zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu zamówienia.
Po zakończeniu płatności przez osobę odbierającą  przekazujący bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 2-3 dni roboczych), pomniejszony o opłatę manipulacyjną.

Uwaga! 
Jeśli bilety na wydarzenie są biletami za zero złotych, przy przekazaniu biletu pobieramy opłatę manipulacyjną od nowego właściciela biletu. Wszelkie rozliczenia pozostają wówczas poza Going. 

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach lub jeśli przekazywanie odbyło się w dniu wydarzenia, na dwie godziny przed jego rozpoczęciem. W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne. Osoba przekazująca bilet może anulować przekazanie biletu - wtedy bilet wróci na jej konto w ciągu godziny.

Biletów w aplikacji nie przekażesz jeśli: 
- przy zakupie została zaznaczona prośba o wystawienie faktury,
- przy zakupie został użyty kod rabatowy lub voucher GOING,
- w transakcji znajduje się bilet z wysyłką na adres domowy,
- Organizator wydarzenia wyłączył możliwość przekazywania.
- event odbywa się tego samego dnia co próba przekazania

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy, wybierając temat "problemy z przekazaniem biletu".

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

2025-05-21 14:13
Agnieszka

Ubezpieczenia biletów

Przejdź do kategorii

Nie mogłem skorzystać z biletu, co muszę zrobić aby uzyskać odszkodowanie?

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszenia szkody (jeśli chcesz możesz wysłać zgłoszenie mailem lub tradycyjną pocztą na adresy wskazane w OWU).
  2. Dołącz dokumenty, potwierdzające powód nieskorzystania z biletu.
  3. UNIQA skontaktuje się z Tobą, jeśli będzie potrzebować dodatkowych dokumentów lub informacji.
  4. Oczekuj na decyzję (maksymalnie do 30 dni od dnia zgłoszenia szkody).
Jeśli masz dodatkowe pytania dot. ubezpieczeń biletów napisz na
[email protected]

2025-05-21 15:34
Agnieszka

Jaki jest zakres ubezpieczenia?

Ubezpieczenie obejmuje zwrot ceny zakupionych przez Ciebie biletów. Jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu z powodów wymienionych w Ogólnych warunkach ubezpieczenia i bilety nie zostaną wykorzystane – Ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie, o ile nie zachodzi żadne z wyłączeń odpowiedzialności wymienionych w Ogólnych warunkach ubezpieczenia.

Jeśli masz dodatkowe pytania dot. ubezpieczeń biletów napisz na
[email protected]

2025-05-21 15:37
Agnieszka

W jakim przypadku ubezpieczenie przestaje obowiązywać?

Jeśli wydarzenie, na które kupiłeś bilet, zostało przełożone o więcej niż 180 dni od dnia pierwotnej daty wydarzenia, polisa przestaje obowiązywać i otrzymasz automatycznie zwrot środków za opłacone ubezpieczenie.

2025-05-21 15:42
Agnieszka

Jak długo będę czekać na wypłatę?

Odszkodowanie wypłacane jest maksymalnie w ciągu 30 dni od dnia, w którym zgłoszono do UNIQA wniosek o wypłatę odszkodowania. Jeśli potrzeba będzie więcej czasu na analizę zgłoszenia i wyjaśnienie okoliczności  zdarzenia – UNIQA poinformuje Cię o wydłużonym czasie koniecznym do podjęcia decyzji.

Jeśli masz dodatkowe pytania dot. ubezpieczeń biletów napisz na
[email protected]

2025-05-21 15:48
Agnieszka

Jakie dokumenty należy złożyć, aby otrzymać odszkodowanie?

W zależności od rodzaju zdarzenia wymagane dokumenty mogą się różnić. W formularzu zgłoszenia szkody znajdziesz podpowiedzi jakie dokumenty należy dołączyć w celu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pamiętaj, mogą być potrzebne jeszcze inne dokumenty niż wymienione w podpowiedziach. 

Jeśli masz dodatkowe pytania dot. ubezpieczeń biletów napisz na
[email protected]

2025-05-21 15:56
Agnieszka

Kiedy zgłosić szkodę?

Zalecamy zgłosić szkodę niezwłocznie, po jej zaistnieniu.

Jeśli masz dodatkowe pytania dot. ubezpieczeń biletów napisz na
[email protected]

2025-05-21 16:29
Agnieszka