O nowych terminach wydarzeń i zmianach ich dotyczących każdorazowo informuje organizator na swoich kanałach, oraz Going. za pośrednictwem newslettera.

JEŚLI KUPIŁEŚ BILET ONLINE NA EMPIK BILETY:

  1. Odszukaj na mailu lub w aplikacji Going. stary bilet, który chcesz wymienić na nowy. Zwróć uwagę na adres mailowy, do którego przypisany jest bilet.
  2. Wybierz nowy, odpowiadający Ci termin wydarzenia w ramach zaproponowanych dla Ciebie alternatyw i kliknij WYMIEŃ BILET.
  3. Wybierz taką liczbę posiadanych biletów, jaką chcesz wymienić na nowy termin.

Jeśli na starym kodzie biletowym posiadasz: 1-4 bilety, w polu “wybierz rodzaj i liczbę biletów” zaznacz tyle biletów, ile chcesz wymienić.

Liczba ta nie może przekraczać liczby biletów na starym kodzie, 5 biletów na jednym kodzie, wymiany wszystkich biletów możesz dokonać w dwóch bezpłatnych transakcjach - jedną na 4 bilety, drugą na 1, ze względu na ograniczenie wymiany maksymalnie czterech biletów w transakcji.

Jeśli masz kilka biletów indywidualnych, czyli 1 kod = 1 bilet, wówczas dla każdego biletu musisz oddzielnie przejść ścieżkę wymiany starego biletu na nowy.  Gdy kupujesz kilka biletów w jednej transakcji, może się zdarzyć, że wiadomości potwierdzające zakup (każda zawiera osobny .PDF z innym biletem) zostaną zebrane w jednym wątku mailowym.

4. W polu “WPISZ KOD BILETU LUB KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WYBORU DANEJ PULI” podaj kod biletu, który wymieniasz. W dalszej części formularza podaj swój adres mailowy - ten, na który kupiłeś bilety lub na który zostały Tobie przekazane. Po wypełnieniu formularza wymiany, jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij KUPUJĘ I PŁACĘ. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres wskazany w formularzu.  

JEŚLI KUPIŁEŚ BILET STACJONARNIE W SALONIE EMPIK:

  1. Zasięgnij informacji na stronie organizatora, wydarzeniu na Facebooku lub na stronie wydarzenia w Going. / Empik Bilety jakie są nowe terminy wydarzenia, na które masz bilet.
  2. Wybierz odpowiadający Ci termin wydarzenia w ramach zaproponowanych i kliknij WYMIEŃ BILET
  3. Wybierz taką liczbę posiadanych biletów, jaką chcesz wymienić na nowy termin.  

Jeśli na starym kodzie biletowym posiadasz: 1-4 bilety, w polu “wybierz rodzaj i liczbę biletów” zaznacz tyle biletów, ile chcesz wymienić. Liczba ta nie może przekraczać liczby biletów na starym kodzie, 5 biletów na jednym kodzie, wymiany wszystkich biletów możesz dokonać w dwóch bezpłatnych transakcjach - jedną na 4 bilety, drugą na 1, ze względu na ograniczenie wymiany maksymalnie czterech biletów w transakcji.

Jeśli masz kilka biletów indywidualnych, czyli 1 kod = 1 bilet, wówczas dla każdego biletu musisz oddzielnie przejść ścieżkę wymiany starego biletu na nowy.  Gdy kupujesz kilka biletów w jednej transakcji, może się zdarzyć, że wiadomości potwierdzające zakup (każda zawiera osobny .PDF z innym biletem) zostaną zebrane w jednym wątku mailowym.

4. W polu “WPISZ KOD BILETU LUB KARNETU UPOWAŻNIAJĄCEGO DO WYBORU DANEJ PULI” podaj kod biletu, który wymieniasz. W dalszej części formularza podaj swój swój adres mailowy, na który wyślemy Ci nowe bilety w formie elektronicznej. Po wypełnieniu formularza wymiany, jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij KUPUJĘ I PŁACĘ. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres wskazany w formularzu. 

Uwaga! wymiany biletów zazwyczaj możliwe są tylko na nowe daty koncertów w tym samym mieście / miejscu, na które masz stary bilet.

Jeśli masz bilet grupowy i część biletów w ramach niego chcesz wymienić a część zwrócić zalecamy, by przed wymianą bilet rozdzielić za pośrednictwem aplikacji.   Instrukcja rozdzielania biletów dostępna tutaj.

Zwrotu biletów możesz dokonać za pośrednictwem formularza.   Pamiętaj, że po rozdzieleniu lub przekazaniu biletu otrzymasz nowy bilet, z nowym kodem. 

Wymiany biletów są bezpłatne. Wraz z wymianą biletu na nowy - w wybranym, nowym terminie - tracisz prawo do zwrotu biletu. *

* Nie dotyczy w przypadku kolejnej zmiany terminu wydarzenia dokonanej po wymianie biletu.