Click here for English version
Sugerowane artykuły
Strona główna
Płatności za zamówienia
Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co mam zrobić?
Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co mam zrobić?
W tej sytuacji należy wybrać opcję płatności kartą lub dokonać zakupu w salonie stacjonarnym Empik.
Tagi:
nie ma mojego banku
nie mogę zapłacić
Dziękujemy za wystawienie oceny!
Czy ten artykuł jest pomocny?
Jak dotąd 1 z 7 użytkowników uznaje ten artykuł za pomocny
Nie możesz znaleźć tego, co cię interesuje?
Skontaktuj się
How can we help?
Send your question below and we'll get back to you as soon as possible.
Email address
Required
Subject
Required
Message
Required
Send message
Cancel
Clear Attachments
An error occurred and your email was not sent. Please try again
×
Thanks for your message!
We really appreciate your feedback and will get back to you as soon as possible.
×