Istnieje możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach.
W tym celu należy pobrać i zainstalować w swoim telefonie aplikację Going. (dostępną w Google Play oraz w AppStore) a następnie założyć konto lub zalogować się do niej adresem mailowym użytym przy zakupie biletu. Wówczas w zakładce Bilety będzie można odnaleźć wszystkie bilety, które są przypisane do wskazanego adresu mailowego. Wystarczy wybrać bilet, który chce się przekazać, wyświetlić jego szczegóły (klikając w niego) i kliknąć przycisk PRZEKAŻ BILET. Kolejno należy zaznaczyć liczbę biletów, które mają być przekazane i wpisać dane nowego właściciela.

Nowy właściciel otrzyma wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór w ciągu 24 godzin. Kliknięcie w niego oznacza przyjęcie biletu, który następnie jest wysyłany w osobnej wiadomości na adres podany przy przekazywaniu biletu.

Nowy właściciel nie musi posiadać konta w aplikacji, ale jeśli posiada, to bilet otrzyma w wiadomości mailowej oraz pojawi się w jego aplikacji. Na adres pierwotnego właściciela zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu biletu przez nowego właściciela.
Jeśli użytkownik, któremu przekazujesz bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na Twoje konto po 24 godzinach. Poinformujemy Cię o tym mailowo. Być może wpisany adres e-mail jest błędny lub wiadomość z linkiem do akceptacji trafiła do folderu spam.

Uwaga: w wyniku decyzji organizatora przekazywanie biletów może być niedostępne dla wybranych wydarzeń. Standardowo możliwość ta zostaje wyłączone na 24 godziny przed wydarzeniem. Rekomendujemy nie przekazywać biletów na ostatnią chwilę.

Jeśli nie posiadasz aplikacji Going. lub masz problemy z przekazaniem biletów za jej pośrednictwem - skontaktuj się z nami.