Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play oraz w AppStore) - konto należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy zakupie biletów.

W zakładce Bilety znajdziesz zamówienia, które są przypisane do adresu mailowego na który jest zarejestrowana aplikacja. Wybierz bilet, który chcesz przekazać i kliknij PRZEKAŻ BILET
Osoba odbierająca  bilet otrzyma wówczas wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. Link ten przekieruje  do operatora płatności PayU, gdzie należy dokonać zapłaty za zamówienie. Cena zamówienia zawiera cenę biletu, opłatę serwisową i opłatę manipulacyjną za usługę przekazania biletu. Osoba odbierająca nie musi posiadać konta w aplikacji, ponieważ otrzyma bilet drogą mailową.

Na adres mailowy  pierwotnego właściciela biletu zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu zamówienia.
Po zakończeniu płatności przez osobę odbierającą  przekazujący bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 2-3 dni roboczych), pomniejszony o opłatę manipulacyjną.

Uwaga! 
Jeśli bilety na wydarzenie są biletami za zero złotych, przy przekazaniu biletu pobieramy opłatę manipulacyjną od nowego właściciela biletu. Wszelkie rozliczenia pozostają wówczas poza Going. 

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach lub jeśli przekazywanie odbyło się w dniu wydarzenia, na dwie godziny przed jego rozpoczęciem. W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne.

Biletów w aplikacji nie przekażesz jeśli: 
- zostały zakupione przy użyciu Empik Premium,
- przy zakupie została zaznaczona prośba o wystawienie faktury,
- przy zakupie został użyty kod zniżkowy,
- w transakcji znajduje się bilet z wysyłką na adres domowy,
- Organizator wydarzenia wyłączył możliwość przekazywania.

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy, wybierając temat "problemy z przekazaniem biletu".

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY