W tym celu należy pobrać i zainstalować w swoim telefonie aplikację Going. (dostępną w Google Play oraz w AppStore) a następnie założyć konto lub zalogować się do niej adresem mailowym użytym przy zakupie biletu.

W zakładce Bilety będzie można odnaleźć wszystkie bilety, które są przypisane do wskazanego adresu mailowego. Wystarczy wybrać bilet, który chce się przekazać lub rozdzielić, wyświetlić jego szczegóły (klikając w niego) i kliknąć przycisk PRZEKAŻ BILET. Kolejno należy zaznaczyć liczbę biletów do przekazania i wpisać dane, na które bilety mają być przekazane lub swoje dane, jeśli chcemy tylko rozdzielić bilet grupowy. Osoba odbierająca otrzyma wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. 

Po akceptacji odbioru osoba przekazująca bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 24h), pomniejszony o opłatę za przekazanie biletu. Osoba, która odbiera bilet, zapłaci natomiast jego cenę, opłatę serwisową (zależną od ceny biletu) oraz opłatę za przekazanie biletu.

Osoba odbierająca nie musi posiadać konta w aplikacji, ponieważ otrzyma bilet drogą mailową (pokaże się on także w aplikacji po zalogowaniu na podany adres mailowy). Na adres mailowy wpisany przy pierwotnym zakupie zostanie zaś wysłana wiadomość informująca o przyjęciu biletu.

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach. Poinformujemy ją o tym mailowo. Być może wpisany adres e-mail jest błędny lub wiadomość z linkiem do akceptacji trafiła do folderu spam.

W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne. Czas na odbiór biletu to 72h od przekazania. Możliwość ta wygasa również na godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia.

Uwaga!

W wyniku decyzji organizatora przekazywanie biletów może być niedostępne dla wybranych wydarzeń.

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy klikając tu.