Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy, że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet”, by przejść do procesu zakupu biletów. Po kliknięciu przycisku „Kup bilet” będziesz mógł wybrać rodzaj i ilości biletów (dla wydarzeń mających kilka rodzajów biletów jak na przykład bilet normalny, bilet VIP, loża, karnet 2-dniowy itd.) lub o wybór miejsca na sali (dla wydarzeń odbywających się na salach z numerowanymi miejscami siedzącymi).

Następnie wypełnij dane w formularzu zakupowym. Pamiętaj, by dokładnie sprawdzić adres e-mail, na który wyślemy Twój elektroniczny bilet.

Na końcu wybierz sposób płatności i opłać zamówienie (w tym celu przeniesiemy Cię na stronę operatora płatności gwarantującego bezpieczną i szybką realizację transakcji).

Po finalizacji transakcji bilet pojawi się na koncie w aplikacji Going. (ważne, by przy zakupie podać adres mailowy, na który zostało zarejestrowane konto z w aplikacji) oraz przyjdzie na adres mailowy podany przy zakupie maksymalnie do 24h. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz biletu zgłoś się do nas za pomocą formularza kontaktowego wybierając temat "Mój bilet nie dotarł".

FORMULARZ KONTAKTOWY