W celu zwrócenia biletu elektronicznego na wydarzenie przełożone lub odwołane należy skorzystać z formularza kontaktowego.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z wprowadzeniem ustawy -  Art. 15zp:" w przypadku rozwiązania umowy z klientem, które to rozwiązanie umowy pozostaje w bezpośrednim związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2, przedsiębiorca jest zobowiązany zwrócić wpłacone mu przez klienta środki w terminie 180 dni od dnia skutecznego rozwiązania umowy.„

Poniżej przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków:

  • Voucher Empik Bilety o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup dowolnych biletów na Empik Bilety ważny przez 12 miesięcy od daty otrzymania, wystawiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia,
  • eKarta Empik o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com (nie dotyczy produktów oferowanych przez partnerów Empik). eKarta będzie ważna rok od daty wydania, a wystawiona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia,
  • Zwrot gotówki na konto/kartę, z której było opłacone zamówienie (lub innę/ą - w tym przypadku prosimy o informację w mailu), w czasie do 180 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

 

W celu zwrócenia biletów fizycznych prosimy o:

a) zwrot biletu w miejscu zakupu biletu, jeśli bilet został kupiony stacjonarnie w salonie Empik;

b) odesłanie biletu pocztą lub kurierem na adres naszego biura (Empik Bilety | al. Jerozolimskie 107 | 02-011 Warszawa), jeśli bilet został kupiony drogą wysyłkową.

 

W związku z ogromną ilością wiadomości serdecznie prosimy o cierpliwość. Na wszystkie odpowiemy tak szybko, jak to jest możliwe.