Jak zmienić dane osobowe na bilecie?

Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play / AppStore) - oraz w sekcji "Mój Bilet" na stronie www. Konto w aplikacji należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy zakupie biletów. Aby zalogować się na stronie wystarczy podać kod bilet oraz adres email przypisany do transakcji.

W zakładce Bilety znajdziesz zamówienia, które są przypisane do adresu mailowego, na który jest zarejestrowana aplikacja. Wybierz bilet, który chcesz przekazać i kliknij PRZEKAŻ BILET
W przypadku biletów imiennych, przekazanie biletów jest możliwe jedynie poprzez wersję desktopową serwisu. Właściciel biletu może dokonać zmiany na bilecie logująć się do portalu kodem biletu oraz adresem email przypisanym do transakcji. 


Osoba odbierająca  bilet otrzyma wówczas wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. Potwierdzając odbiór użytkownik zostaje przekierowany do strony informacyjnej o przekazywanym bilecie, jak i o sumie do zapłaty w ramach przekazania (cena zamówienia zawiera cenę biletu, opłatę serwisową i opłatę manipulacyjną za usługę przekazania biletu). Należy zaznaczyć wymagane zgody i zatwierdzić odbiór biletu. Użytkownik zostaje przekierowany do strony operatora płatności, na której należy dokonać zapłaty za zamówienie.

Na adres mailowy  pierwotnego właściciela biletu zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu zamówienia.
Po zakończeniu płatności przez osobę odbierającą  przekazujący bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 2-3 dni roboczych), pomniejszony o opłatę manipulacyjną.

Uwaga! 
Jeśli bilety na wydarzenie są biletami za zero złotych, przy przekazaniu biletu pobieramy opłatę manipulacyjną od nowego właściciela biletu. Wszelkie rozliczenia pozostają wówczas poza Going. 

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach lub jeśli przekazywanie odbyło się w dniu wydarzenia, na dwie godziny przed jego rozpoczęciem. W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne. Osoba przekazująca bilet może anulować przekazanie biletu - wtedy bilet wróci na jej konto w ciągu godziny.

Biletów w aplikacji nie przekażesz jeśli: 
- przy zakupie została zaznaczona prośba o wystawienie faktury,
- przy zakupie został użyty kod rabatowy lub voucher GOING,
- w transakcji znajduje się bilet z wysyłką na adres domowy,
- Organizator wydarzenia wyłączył możliwość przekazywania.
- event odbywa się tego samego dnia co próba przekazania

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy, wybierając temat "problemy z przekazaniem biletu".

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Możesz Skomentować ten wpis