- Jak możemy Ci pomóc?
  • Wszystkie kategorie
  • Dodaj nowe FAQ
  • Dodaj pytanie
  • Otwarte pytania
    • Zapisz się
    • Zaloguj się
Wyszukiwanie zaawansowane

Czy muszę zachować paragon za zakupione bilety w stacjonarnych salonach Empik?

Tak, zachowanie paragonu jest zabezpieczeniem w przypadku ewentualnych zwrotów spowodowanych odwołaniem lub przeniesieniem wydarzenia.

Możesz Skomentować ten wpis

Powiązane wpisy

  • Czy muszę zachować paragon za zakupione bilety w stacjonarnych salonach Empik?
  • Jakie formy płatności są dostępne w salonach stacjonarnych Empik?
  • Czy bilety dostępne na stronie Empik Bilety mogę kupić również w salonach stacjonarnych Empik?
  • Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeżeli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
  • Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?

Skomentuj ten FAQ

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.

Wyślij FAQ do znajomego

Share with

or copy link

© 2025 All rights reserved. Powered with ❤️ and ☕️ by phpMyFAQ 4.0.5