- Jak możemy Ci pomóc?
  • Wszystkie kategorie
  • Dodaj nowe FAQ
  • Dodaj pytanie
  • Otwarte pytania
    • Zapisz się
    • Zaloguj się
Wyszukiwanie zaawansowane

W trakcie zakupu przypadkiem opuściłem stronę. Czy mogę kontynuować zakup?

Niestety nie ma możliwości dokończenia zakupu. Prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zakupowego.

Możesz Skomentować ten wpis

Powiązane wpisy

  • Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeżeli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?
  • Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?
  • Przed finalizacją transakcji wybrane przeze mnie miejsca siedzące zniknęły ze strony w trakcie wypełniania formularza zakupu. Dlaczego?
  • Karta podarunkowa Going. - czym jest i jak z niej skorzystać do opłacenia zamówienia?

Skomentuj ten FAQ

Chuck Norris has counted to infinity. Twice.

Wyślij FAQ do znajomego

Share with

or copy link

© 2025 All rights reserved. Powered with ❤️ and ☕️ by phpMyFAQ 4.0.5