All categories
Add new FAQ
Add question
Open questions
Login
Sign up
Login
Search
Advanced search
Advanced search
Search
Search in ...
... all categories
IMPORTANT: Event cancelations and postponements
Event information
Changes in orders
Ticket information
Management of orders
Ticket sales at stationary stores
Payments
VAT invoice
search in all languages
46 search results
Page 1 out of 46 search results
W jakich przypadkach można zwracać bilety?
Bilety można zwracać wyłącznie w określonych przypadkach: w momencie odwołania wydarzenia, zmiany daty lub miejsca (miasta) wydarzenia.W innych przypadkach, zgodnie ...
Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeżeli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj. Poniżej przedstawiamy trzy możliwości
zwrot
u środków: Voucher ...
Czy bilet z przełożonego wydarzenia zachowuje ważność?
W przypadku większości wydarzeń, które zostały przeniesione, bilety zachowują ważność na nową datę i miejsce wydarzenia. Wszystkie szczegółowe informacje, w tym ...
Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?
Jeśli wydarzenie, na które masz bilet zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią i musisz wymienić swój stary bilet ...
Czy można wyjść poza teren imprezy i wrócić w trakcie trwania wydarzenia?
Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren wydarzenia. Po zeskanowaniu
biletu
nie jest możliwe jego ponowne użycie, o ile organizator nie zdecyduje inaczej. O możliwości ...
Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
Przekazanie
biletu
Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play oraz w AppStore) - konto należy zarejestrować przy ...
Czy mogę zmienić adres e-mail, gdy nastąpiła pomyłka przy zakupie?
W przypadku, gdy przy zakupie został podany błędny adres e-mail do wysyłki
biletu
elektronicznego – skontaktuj się z nami poprzez ...
Przez pomyłkę usunąłem bilet ze skrzynki mailowej. Jak mogę go odzyskać?
Aby otrzymać bilet ponownie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy wybierając temat "Ponowne przesłanie
biletu
". FORMULARZ KONTAKTOWY Jeśli dokonałeś zakupu
biletu
...
Jakie formy płatności są dostępne w salonach stacjonarnych Empik?
W każdym z ponad 300 salonów Empik i Papiernik by Empik w Polsce, zapłacisz za bilety gotówką, kartami płatniczymi, kredytowymi, ...
Czy muszę zachować paragon za zakupione bilety w stacjonarnych salonach Empik?
Tak, zachowanie paragonu jest zabezpieczeniem w przypadku ewentualnych
zwrot
ów spowodowanych odwołaniem lub przeniesieniem wydarzenia. ...
1
2
3
4
5
→
⇥
Most popular searches
zwrot biletu
26x
zgoda rodzica na koncert
24x
Jakie formy płatności są dostępne online na stronie Empik Bilety
22x
jak zmienić
20x
jak zmienić dane
20x
Lasy
11x
bilety
10x
Witkiewiczowa
9x
inforamcje
7x
zwrot
6x